مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 00:222022-08-09سياسي

عبدالرضا داوری؛ پیش نهادِ «ایزد نشان» به جای «آیت الله»/ نقدی کمتر سیاسی


این فعال رسانه ای در نامه ای به حداد عادل پیش نهاد کرده « برای مقام معظم رهبری به جای آیت الله از عبارت ایزد نشان استفاده شود تا جایگاه آسمانی ایشان مشخص شود.

- عبدالرضا داوری؛ پیش نهادِ ایزد نشان به جای آیت الله / نقدی کمتر سیاسی این فعال رسانه ای در نامه ای به حداد عادل پیش نهاد کرده برای مقام معظم رهبری به جای آیت الله از عبارت ایزد نشان استفاده شود تا جایگاه آسمانی ایشان مشخص شود.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از تارنمای نامه نیوز خبر داده که عبدالرضا داوری فعال رسانه ای -که بیشتر با عنوان مشاور پیشین و منتقد امروز محمود احمدی نژاد شناخته می شود -در نامه ای به غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی پیش نهاد کرده یا از او خواسته برای مقام معظم رهبری به جای آیت الله از عبارت ایزد نشان استفاده شود تا جایگاه آسمانی ایشان مشخص شود.

او در نامه خود تصریح کرده است: نهاد رهبری، عالی ترین نهاد در ساختار سیاسی، فرهنگی، نظامی و قضایی جمهوری اسلامی ایران بوده و طبیعتا لازم است عناوین و واژگانی که شخصیت متکفل این نهاد را توصیف می کنند از دقت، محتوا و وجه تمایز لازم با سایر نهادها و مقامات رسمی و غیر رسمی نظیر مراجع و روحانیون برخوردار باشد و دلیل پیشنهاد خود را چنین ذکر کرده که استفاده هم زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالرضا داوری؛ پیش نهادِ «ایزد نشان» به جای «آیت الله»/ نقدی کمتر سیاسی

عبدالرضا داوری؛ پیش نهادِ «ایزد نشان» به جای «آیت الله»/ نقدی کمتر سیاسی