مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 23:422022-08-09سياسي

هیأت رییسه شورای ششم شهر تهران تغییر می کند؟


حدود یک سال از فعالیت شورای ششم شهر تهران می گذرد و طی هفته آینده اعضای شورا درباره تغییر هیات رییسه شورای شهر رأی گیری خواهند داشت.

البته برخی از اعضای شورا می گویند؛ - خبرگزاری فارس گروه شهری: پنجشنبه 14 مرداد سال گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم، پس از برگزاری مراسم تحلیف، وارد موضوع انتخاب هیات رییسه شورای شهر تهران شدند که در برگزاری نخستین انتخابات برای ریاست شورای شهر تهران، تنها مهدی چمران کاندید شد و نهایتا با 21 رای اعضای شورا به عنوان ریاست شورا انتخاب شد.

در ادامه انتخابات هیات رییسه شورای شهر تهران، پس از اینکه هیچ یک از اعضاء برای نایب رییسی کاندید نشدند، مهدی چمران به عنوان رییس شورا، پرویز سروری را به عنوان نایب رییس پیشنهاد داد که با موافقت وی، نهایتا سروری با 19 رای به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

در ادامه اعضاء، انتخابات منشی های اول و دوم را برگزار کردند که جعفر شربیانی و سوده نجفی برای منشی های شورا کاندید شدند و نهایتا سوده نجفی با 17 رای و جعفر شربیانی با 20 رای به عنوان منشی های ششمین دوره شورای شهر تهران انتخاب شدند.

  برگزاری  84 جلسه از صحن علنی شورای ششم تاکنون 84 جلسه از صحن علنی شورای ششم شهر تهران برگزار شده و شورای شهر ششم شهر تهران وارد دومین سال فعالیت خود شده است انتخابات هیات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت رییسه شورای ششم شهر تهران تغییر می کند؟

هیأت رییسه شورای ششم شهر تهران تغییر می کند؟