مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 21:372022-08-09پزشكي

خوزستان/ مراجعه 21 نفر به بیمارستان بخاطر گرما


پوشیدن لباس های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن 8 لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذاهای کم چرب، - پوشیدن لباس های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن 8 لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذاهای کم چرب، میوه ها و سبزیجات فیبردار و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب راه هایی هستند که می توانند در جلوگیری از گرمازدگی مفید واقع شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بر اثر گرمای شدید هوا طی شبانه روز گذشته 21 نفر از شهروندان خوزستانی بخاطر گرمازدگی به بیمارستان های سراسر استان مراجعه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حبیب حی بر امروز (18 مردادماه) با اعلام این خبر گفت: با مراجعه به موقع افراد گرمازده و اقدامات فوری کادر درمانی در اورژانس های بیمارستان ها، کل مراجعه کنندگان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و هیچگونه بستری در بخش ها صورت نگرفت.

وی به راه های پیشگیری از گرمازدگی اشاره کرد و افزود: پوشیدن لباس های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن 8 لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذاهای کم چرب، میوه ها و سبزیجات فیبردار و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب راه هایی هستند که می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان/ مراجعه 21 نفر به بیمارستان بخاطر گرما

خوزستان/ مراجعه 21 نفر به بیمارستان بخاطر گرما