مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-09سياسي

عزاداران اردبیلی 8 زندانی جرائم غیرعمد و مالی را آزاد کردند


مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: مردم خیر و حسینی دارالارشاد اردبیل زمینه آزادی 8 تَن از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را در دهه اول ماه محرم فراهم کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کریم الله محبوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) و 72 تَن از یاران وفادارش، پویش هر مسجد یا هر هیئت آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد و مالی ویژه آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد برای پنجمین سال متوالی در استان اردبیل اجرا می شود.

وی افزود: مردم خیّر و حسینی دارالارشاد اردبیل امسال نیز با مشارکت در این پویش زمینه آزادی 8 تَن از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را در دهه اول ماه محرم فراهم کردند.

مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل، مبلغ محکومیت این زندانیان را 31 میلیارد ریال اعلام کرد.

محبوبی تصریح کرد: برای آزادی این زندانیان مبلغ بیش از یک میلیارد 812 میلیون ریال گذشت شکات، 5 میلیارد 571 میلیون ریال تامین مددجویان، 17 میلیارد و 334 میلیون ریال پذیرش حکم اعسار دادگستری، 690 میلیون ریال کمک خیر اردبیلی، 2 میلیارد و 750 میلیون ریال کمک ستاد دیه کشور و 3 میلیارد و 510 میلیون ریال  از کمک ستاد دیه استان تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداران اردبیلی 8 زندانی جرائم غیرعمد و مالی را آزاد کردند

عزاداران اردبیلی 8 زندانی جرائم غیرعمد و مالی را آزاد کردند