مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 21:022022-08-09اقتصادي

فرماندار گلپایگان: 169 مورد حیوان گزیدگی در 4 ماهه اول سال گزارش شده است


در چهار ماهه امسال 169 مورد حیوان گزیدگی در شهرستان داشتیم که بیشترین آن مربوط به سگ گرفتگی بوده که هر دوز واکسن هاری بیش از 2 میلیون و 250 هزار تومان هزینه روی دست دولت می گذارد که امیدواریم کمیته اتلاف سگ ها فعال تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم  عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: قرار نیست جلسات با مدیران شهرستان به صورت نمایشی و دورهمی  باشد و باید خروجی داشته باشد؛ روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته برای برگزاری جلسات در شهرستان تعیین شده  و مدیران در جلسات باید حضور به هم رسانند.

وی با اشاره به اینکه در اعلام رنگ بندی بیماری کرونا گلپایگان در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: سلامت مردم در اولویت دستگاه ها قرار گیرد و پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

عسگریان با اشاره به برگزاری میز خدمت مدیران در روزهای جمعه هر هفته در  مصلای گلپایگان، گفت: ممکن است موضوعات از نظر مدیران تکراری باشد اما برگزاری میز خدمت موجب دلگرمی  مردم و نمازگزاران به نظام می شود.

فرماندار گلپایگان  با اشاره به تأکیدات استاندار اصفهان در پیگیری مصوبات سفرش به شهرستان از سوی مدیران، افزود: مدیران ادارات از  کل استان نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گلپایگان: 169 مورد حیوان گزیدگی در 4 ماهه اول سال گزارش شده است

فرماندار گلپایگان: 169 مورد حیوان گزیدگی در 4 ماهه اول سال گزارش شده است