مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 20:472022-08-09اقتصادي

ادارات کهگیلویه چهارشنبه ساعت 12 تعطیل می شوند


فرماندار کهگیلویه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان با کاهش ساعت اداری به ساعت 12 موافقت کرده است.

- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات شهرستان کهگیلویه در روز چهارشنبه نوزدهم مردادماه جاری در ساعت 12 تعطیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جمال معتمدی زاده شامگاه سه شنبه افزود: میزان بار مصرفی برق مشترکان در استان از مرز 460 مگاوات با رشد بیشتر از 10 درصد نسبت بمدت مشابه سال قبل گذشته افزایش یافته که شرایط خوشایندی برای صنعت برق در این استان نیست.

وی با بیان اینکه براساس آمارهای سازمان هواشناسی در روزهای آینده ( از فردا به بعد) شاهد افزایش دما خواهیم بود و از سویی شاهد ناترازی تولید و مصرف هم هستیم، ادامه داد: فرماندار کهگیلویه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان با کاهش ساعت اداری به ساعت 12 موافقت کرده است.

معتمدی زاده با تقدیر از همراهی فرماندار کهگیلویه در کاهش ساعت اداری فردا، میزان مصرف برق در شهرستان کهگیلویه و لنده را بیش از 90 مگاوات با رشد مصرف 9 مگاواتی در ساعت پیک بار عنوان کرد.

وی از مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد مُصرانه خواست در مدیریت مصرف برق نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا شاهد قطعی و خاموشی های احتمالی برق بدلیل افزایش مصرف نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کهگیلویه چهارشنبه ساعت 12 تعطیل می شوند

ادارات کهگیلویه چهارشنبه ساعت 12 تعطیل می شوند