مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 20:222022-08-09اجتماعي

روستاییان رباطِ باغملک: آب آلوده فرزندانمان را بیمار کرده است


از مسئولین می خواهیم یکبار از این آب آلوده استفاده کنند تا درد ما روستاییان را درک کنند و ببینند که مردم رباط در تمام مواقع سال چه زجری می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، زندگی ساکنان مناطق روستایی در استان خوزستان از دیرباز با معضلی به نام تنش های آبی دست به گریبان است.

معضلی که بر حیات شان سایه افکنده و گوهر سلامتی را از آنان ربوده است.

فرسوده بودن شبکه آبرسانی و نبود خطوط لوله کشی آب در مناطق روستایی استان خوزستان علی رغم اینکه مشکل تازه ای نیست، اما اراده ای برای رفع آن از سوی مسئولین امر دیده نمی شود و آب رسانی با تانکرهای سیار تنها مرهمی بر دردِ بی آبی روستاییانی که از این وضعیت آبرسانی گله مند هستند.

در حالی که محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  سال گذشته از رفع  تنش آبی در 200 روستای خوزستان خبر داده است اما امروز و در یکی از گرم ترین روزهای تابستان خوزستان اهالی روستای رباط شهرستان باغملک در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد با برگزاری تجمعی اعتراضی خواستار تامین آب شرب روستای محل سکونتشان شدند.

آبرسانی روستایی بر دوش تانکرها مسؤولان آبفای خوزستان در حالی مدعی کاهش تنش آبی در روستاهای استان هستند که 660 روستا فاقد لوله کشی آبند و کل روستا های استان با 78 تانکر سیار آبرسانی می شوند و جور تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان رباطِ باغملک: آب آلوده فرزندانمان را بیمار کرده است

روستاییان رباطِ باغملک: آب آلوده فرزندانمان را بیمار کرده است