مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-09سياسي

ابلاغیه معاون اول رییس جمهور/ جایگاه تشکیلاتی مشاوران زنان و خانواده ارتقا یافت


براساس ابلاغ معاون اول رییس جمهور و طبق مصوبه دولت، جایگاه تشکیلاتی مشاوران زنان و خانواده در دستگاه های اجرایی ارتقا یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیئت وزیران در جلسه مورخ 9 مرداد 1401، با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد ملی زن و خانواده براساس اصل (138) قانون اساسی پس از اخذ مجوز هیئت وزیران مطابق ماده (3) آیین نامه این ستاد، پیشنهاد معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده را با عنوان ساماندهی و ارتقای جایگاه تشکیلاتی مشاوران زنان و خانواده در دستگاه های اجرایی را به تصویب رساند.

بر این اساس، دستگاه های اجرایی مکلفند به پیشنهاد معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده، یکی از پست های سازمانی مشاور هم ردیف مدیران کل یا معاونین خود را مشروط به وجود این پست و عدم ایجاد تشکیلات ساختاری جدید، در چهارچوب قوانین و مقررات سازمانی به مشاور امور زنان و خانواده تغییر عنوان داده و طرح بازآرایی امور زنان و خانواده سازمان خود را براساس شرح وظایف اختصاصی مشاوران، تدوین و ظرف بازه زمانی سه ماهه به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده اعلام نمایند.

از جمله وظایف و مسئولیت های کلی مشاوران امور زنان و خانواده که با هدف روان سازی مسیر اجرای سیاست ها، طرح ها و برنامه های مرتبط با زن و خانواده در دستگاه های اجرایی و هم افزایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه معاون اول رییس جمهور/ جایگاه تشکیلاتی مشاوران زنان و خانواده ارتقا یافت

ابلاغیه معاون اول رییس جمهور/ جایگاه تشکیلاتی مشاوران زنان و خانواده ارتقا یافت