مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-09اجتماعي

تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان


، خیزش گرد و خاک در 9 استان و همچنین وزش باد و افزایش ارتفاع موج در 1.

5 متر هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی همراه با تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از سه شنبه تا چهارشنبه ( 18 تا 19 مردادماه) خبر داد.

این شرایط جوی روز سه شنبه در دامنه و ارتفاعات مازندران و گیلان، گلستان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه غربی و جنوب فارس، شمال و شرق خوزستان و جنوب و غرب اصفهان و چهارشنبه در گلستان، دامنه و ارتفاعات شمال غرب سمنان، مازندران و شمال شرق تهران، غرب و جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب و نیمه جنوبی فارس، شمال شرق و شرق خوزستان مورد انتظار است.

در اثر این مخاطره جاری شدن روان آب و آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، خسارت در اثر باد شدید لحظه ای، در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک موقت، کاهش شعاع دید و اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب و خسارات، اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه های فصلی، عدم تردد عشایر کوچ رو و دام ها در ارتفاعات، لایروبی و پاک سازی نهرها، پرهیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان

تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان