مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-09بين الملل

دستاوردهای مقاومت فلسطین در جنگ اخیر با صهیونیست ها


دو نفر از رهبران جهاد اسلامی تأکید کردند که این جنبش در جریان نبرد با رژیم صهیونیستی دستاوردهای بسیاری کسب کرد و موفق شد توطئه دشمن را ناکام بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  رژیم موقت صهیونیستی چند روز پیش از رهگذر تجاوز به غزه در تلاش بود بین مقاومت فلسطین و پایگاه مردمی آن و همچنین گروههای مختلف مقاومت، فاصله بیاندازد و جنگ را فقط منحصر با جهاد اسلامی کند.

خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی در این باره تأکید کرد، دستاوردی که سرایا القدس موفق شد در جنگ اخیر با دشمن صهیونیستی به دست آورد، پیوند بین غزه و کرانه باختری و همه میادین مقاومت در سراسر فلسطین اشغالی بود؛ به نحوی که این اقدام، آمادگی دائمی برای پاسخ به هر تجاوزگری را ثابت کرد.

عدنان به پایگاه خبری العهد گفت: دستاورد دوم مقاومت در این جنگ، پیشرفت نظامی بود که طی سه روز جنگ نشان داد و دشمن از قدرت موشکی مقاومت، غافلگیر شد.

کما اینکه مقاومت ثابت کرد که با ترور فرماندهان خود یا تلاشهای فتنه افروزنه بین گروهها، شکست نخواهد خورد، بلکه نشان داد که با این جنگ، محبوبیت جهاد اسلامی از بیروت تا دمشق و یمن، بیشتر شد.

وی تصریح کرد، مقاومت همچنین موفق شد تمامی گروههای مقاومت را متحد کند؛ لذا جهاد اسلامی هیچ گروهی را از افتخار رویارویی با دشمن، محروم نمی کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای مقاومت فلسطین در جنگ اخیر با صهیونیست ها

دستاوردهای مقاومت فلسطین در جنگ اخیر با صهیونیست ها