مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 16:222022-08-09سياسي

مردم مازندران در استقبال از شهدای مدافع حرم حماسه کربلایی خلق کردند


فرمانده سپاه کربلا با صدور پیامی از مردم شریف مازندران به دلیل استقبال کم نظیر از 5 آلاله خونین بال مدافع حرم در استان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با صدور پیامی از مردم شریف مازندران به دلیل استقبال کم نظیر از 5 آلاله خونین بال مدافع حرم در استان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام، ماه عزت و شهادت و ایثار، ایران اسلامی به ویژه استان لاله خیز مازندران با رجعت کبوتران خونین بال حرم دوباره به عطر و بوی کربلا معطر شد و علمداران دفاع از حریم آل الله شهید حاج رحیم کابلی ، شهید عبدالله اسکندری ، شهید مصطفی تاش موسی ، شهید محمد امین کریمیان و شهید عباس آسمیه مهمان مردمانی بودند که در شهید پروری دارای پیشنیه تاریخی و سرآمد کشور هستند.

حضور پیکر های مطهر انصارالحسین (ع) در شهر ها و محلات مختلف مازندران و استقبال کم نظیر و خیره کننده مردم از کاروان شهدا ثابت کرد که قدرشناسی از علمدارانی که پرچم عزت، مقاومت و ولایت را برافراشته نگه داشتند و در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداالله الحسین (ع) به وطن بازگشتند، سن و سال، پیر و جوان، و زن و مرد نمی شناسد و عشق و دلدادگی به شهدا و فرهنگ شهادت در رگ و خون ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مازندران در استقبال از شهدای مدافع حرم حماسه کربلایی خلق کردند

مردم مازندران در استقبال از شهدای مدافع حرم حماسه کربلایی خلق کردند