مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-09سياسي

خبرگزاری فارس یکی از رسانه های مرجع در جامعه است


مدیر امور شعب بانک ملی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خبرگزاری فارس یکی ازرسانه های مورد وثوق است، گفت: در عصر حاضر که دشمنان تلاش می کنند خدمات نظام را وارونه جلوه دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسن کاظمی مدیر امور شعب بانک ملی استان سیستان و بلوچستان و معاونین وی امروز به مناسبت روز خبرنگار با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس در زاهدان یدار کردند.

مدیر امور شعب بانک ملی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خبرگزاری فارس یکی از رسانه های مورد وثوق و مرجع در جامعه است، گفت: در عصر حاضر که دشمنان تلاش می کنند خدمات نظام را وارونه جلوه دهند، رسانه ها نقش بسیار مهمی در تشریح و انعکاس واقعیت ها در جامعه دارند.

وی گفت: تلاش خبرنگاران بر هیچ ارگانی پوشیده نیست و اگر خبرنگاران و رسانه ها نبودند مردم آنطور که باید از شریط جامعه و خدمات انجام شده اطلاع نداشتند.

کاظمی نقد سازنده را از رسالت های خبرنگاران دانست و گفت: هوشیاری و تیزبینی خبرنگاران، مدیران و مسؤولان را از عملکرد نادرست مصون داشته و برای اصلاح برخی رویه های نادرست در ادارات کارساز است.

وی بر تعامل و همکاری بیشتر شعب بانک ملی و خبرگزاری فارس تاکید کرد و گفت: نه تنها بانک ملی بلکه بسیری از بانک ها در شرایط بحران در کنار مردم هستند و در راستای مسؤولیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس یکی از رسانه های مرجع در جامعه است

خبرگزاری فارس یکی از رسانه های مرجع در جامعه است