مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-09اقتصادي

اعطای مجوز به 274 واحد صنفی جهت ارائه آموزش به مهارت آموزان


مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون 274 واحد صنفی در استان برای ارائه آموزش به مهارت آموزان شناسایی و مجوز دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جلیل شهریاری امروز در دیدار با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری فارس با رعایت امانت، صداقت و اطلاع رسانی شفاف توانسته اعتماد مردم و مخاطبان را به دست بیاورد به طوریکه امروز یکی از رسانه های مورد وثوق است.

وی به تشریح فعالیت های این اداره کل پرداخت و گفت: در دولت جدید با توجه به شرایط سخت اقتصادی و کمبود منابع اعتباری  به شیوه های مختلف با دست خالی با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش کردیم مشکلات را حل کنیم.

این مسؤول افزود: از ظرفیت مردم و گروه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد استفاده کردیم که ظرفیت ها و اهمیت موضوع مهارت آموزی تبیین  و با این جلب نظر ظرفیت ها و فرصت هایی را برای نسل جوان  مخصوصا در رشته های فنی و مهارتی  ایجاد کردیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: هم اکنون پرداخت تسهیلات به مبلغ 100 میلیون تومان به صورت  قرضه الحسنه در حال انجام است.

وی ادامه داد: مشاغل در حوزه صنعت ساختمان را شناسایی شد و طبق بررسی هایی که کردیم در حوزه صنعت ساختمان هر کس که آموزش دیده توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجوز به 274 واحد صنفی جهت ارائه آموزش به مهارت آموزان

اعطای مجوز به 274 واحد صنفی جهت ارائه آموزش به مهارت آموزان