مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-09سياسي

پیش بینی رفع مشکلات ایثارگران در برنامه هفتم توسعه توسط مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مرحبا با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی از ایثارگران، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امتی که دارای فرهنگ شهادت باشد آن امت شکست ناپذیر خواهد بود لذا ما .

- نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون گذار کشور همیشه خدمت به جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا را مد نظر خود قرار داده است و قوانینی را برای حمایت از این عزیزان به تصویب رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مرحبا با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی از ایثارگران، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امتی که دارای فرهنگ شهادت باشد آن امت شکست ناپذیر خواهد بود لذا ما نیاز داریم یاد و خاطره شهدا، بزرگ مردی ها و رادمردی ها و ایثارگری های آن ها را زنده نگه داریم و به آیندگان منتقل کنیم تا فرزندان ما و نسل آینده ما بدانند چه مردان و زنانی انقلاب کردند و برای دفاع از این انقلاب چه کار هایی انجام دادند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجلس شورای اسلامی یا دولت نیست بلکه بر عهده همه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رفع مشکلات ایثارگران در برنامه هفتم توسعه توسط مجلس

پیش بینی رفع مشکلات ایثارگران در برنامه هفتم توسعه توسط مجلس