مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-09اجتماعي

اختصاص 25 میلیاردی باز پرداخت وجه کتب درسی دانش آموزان شهرستان های مرزی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار برای بازپرداخت وجه کتب درسی دانش آموزان شهرستان های مرزی و عشایری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدعلیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری گرامی داشت روز خبرنگار اظهار داشت: با پیگیری و برنامه ریزی های مدون، تعیین کمیته ها و ابلاغ احکام، ساماندهی نیروی انسانی و مهیا شدن فضاهای آموزشی پروژه مهر 1401 از 15 شهریورماه امسال در بستر فضای مجازی و به صورت آزمایشی اجرایی می شود.

وی افزود: پس از بررسی و بازنگری طرح آزمایشی و رفع اشکالات احتمالی پروژه مهر 1401 خراسان جنوبی، هم زمان با سراسر کشور از مهر عملیاتی می گردد.

    مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آغاز ثبت نام از دانش آموزان سال تحصیلی جدید تصریح کرد: از 18 هزار دانش آموز پایه ابتدایی استان قریب 90 درصد ثبت نام کرده اند.

موسوی نژاد یادآور شد: در 17 پایگاه سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ثبت نام 15 هزار و 26 دانش آموز در سامانه انجام شده و سنجش 12 هزار و 100 نفر تکمیل و پایان یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی از 15 شهریور ماه با ظرفیت کامل توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیاردی باز پرداخت وجه کتب درسی دانش آموزان شهرستان های مرزی

اختصاص 25 میلیاردی باز پرداخت وجه کتب درسی دانش آموزان شهرستان های مرزی