مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-09سياسي

سیدحسن نصرالله: ایران به رهبری امام خامنه ای پرچمدار اسلام قوی باقی خواهد ماند


ما به شهدا و نیروهای مقاومت در فلسطین که همواره با پایداری اسطوره ای مبارزه می کنند، افتخار می کنیم و بار دیگر بر پایبندی خود -همانند چهل سال گذشته- به این مسئله مقدس و ایستادن در کنار این ملت مبارز تاکید می کنیم.

- ما به شهدا و نیروهای مقاومت در فلسطین که همواره با پایداری اسطوره ای مبارزه می کنند، افتخار می کنیم و بار دیگر بر پایبندی خود -همانند چهل سال گذشته- به این مسئله مقدس و ایستادن در کنار این ملت مبارز تاکید می کنیم.

ایرنا نوشت: دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم مرکزی عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در ضاحیه در جنوب بیروت که هم اکنون درحال برگزاری است، تاکید کرد: امروز ما اینجا گردهم آمده ایم که با رسول اکرم (ص) و خاندان مطهر ایشان و سید الشهداء (ع) پیمان دوباره ببندیم.

سید حسن نصرالله در این سخنرانی خطاب به عزاداران حسینی (ع) تصریح کرد: امروز ما اینجا گردهم آمده ایم که با رسول اکرم (ص) و خاندان مطهر ایشان و سید الشهداء (ع) پیمان دوباره ببندیم.

وی تاکید کرد: همانند 40 سال گذشته در همه میادین و همه چالشها و همه عرصه ها فریاد می زنیم که لبیک یا حسین .

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما با سالار شهیدان تجدید بیعت کرده و اعلام می کنیم با اخلاص و تعهد تمام، در راه امام حسین (ع) ثابت قدم بوده و به عهد خویش با امام شیعیان تا آخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن نصرالله: ایران به رهبری امام خامنه ای پرچمدار اسلام قوی باقی خواهد ماند

سیدحسن نصرالله: ایران به رهبری امام خامنه ای پرچمدار اسلام قوی باقی خواهد ماند