مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-09اقتصادي

متقاضیان مجرد از طرح نهضت ملی مسکن حذف شدند


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به دلیل محدودیت در تأمین زمین نهضت ملی مسکن در زنجان، متقاضیان مجرد از این طرح حذف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بیات منش روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان، گفت: اولویت بندی متقاضیان برای برخورداری از امتیاز واحد های نهضت ملی مسکن، افراد شاخص هایی مثل تاهل، تعداد فرزندان، سابقه ازدواج است.

او افزود: بر اساس هدف گذاری ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور، در برش استانی سهم این استان 50 هزار واحد می شد، ولی به واسطه ظرفیت ها و موفقیت های استان در اجرای طرح، این رقم با افزیش 40 درصدی، به 70 هزار واحد افزایش یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 70 هزار واحد سهم استان شامل همه پروژه های شهری، تعاونی، خصوصی، روستایی و بخش خصوصی و دولتی است، گفت: 36 هزار واحد از این میزان واحد های هدف گذاری شده با تأمین زمین از سوی دولت اجرایی می شود که تا کنون از این تعداد، 16 هزار و 500 واحد در شهر های مختلف استان به مرحله عملیاتی و اجرای پروژه رسیده است.

بیات منش ادامه داد: 20 هزار واحد مسکن روستایی نیز که بیناد مسکن متولی آن در مناطق روستایی است، بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان دولت سیزدهم در استان ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان مجرد از طرح نهضت ملی مسکن حذف شدند

متقاضیان مجرد از طرح نهضت ملی مسکن حذف شدند