مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-09سياسي

اجرای رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود/ شبکه برق روستایی بهینه سازی می شود


مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستای تل در قالب رزمایش «خدمت متعالی» خبر داد.

- جمال فرخ زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستای تل در قالب رزمایش خدمت متعالی خبر داد و بیان کرد: با حضور هشت اکیپ به استعداد 34 نفر نیروهای عملیاتی از برق شاهرود، بسطام و میامی، این برنامه ظرف پنج ساعت به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه 900 متر شبکه فشارضعیف هوایی اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: رفع 16 مورد کانون خطر شناسایی شده، برطرف کردن چهار مورد حریم شبکه های توزیع برق، تعویض پنج مورد کابل سرویس انشعاب مشترک و جابه جایی و نصب 12 اصله پایه برق، از جمله اقداماتی محسوب می شود که در این رزمایش اجرایی شده است.

فرخ زاده با عنوان این که با تجمیع امکانات و بسیج نیروی انسانی، کلیه فعالیتهای ذکرشده در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رسیده، افزود: چنانچه اقدامات مورد اشاره به روال عادی عملیاتی شود، حدود پنج روز کاری فرصت نیاز داشته و با اجرای این رزمایش، با اعمال کمترین حجم خاموشی، بیشترین بهره وری حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود/ شبکه برق روستایی بهینه سازی می شود

اجرای رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود/ شبکه برق روستایی بهینه سازی می شود