مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-09سياسي

امضای تفاهم نامه جهاددانشگاهی و مؤسسات قرآنی سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری این نهاد با اتحادیه مؤسسات قرآنی استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاددانشگاهی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تشتت و پراکندگی در امور قرآنی، ایجاد وحدت رویه و حرکت سریع به سمت اهداف و سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همکاری های مشترک، تفاهم نامه ای با اتحادیه مؤسسات قرآنی استان سمنان منعقد شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین بندهای این تفاهم نامه همکاری، اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است که این طرح ملی با همکاری جهاددانشگاهی استان و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان سمنان در این استان اجرایی می شود.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: ایجاد و توسعه همکاری های مشترک در تمام زمینه های قرآنی، جهادی، علمی، آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و رفاهی با در نظر گرفتن امکانات دو طرف و همکاری جهت برگزاری مسابقات بین المللی و منطقه ای قرآن کریم با در نظر گرفتن امکانات استان سمنان از جمله سایر موضوعات این تفاهم نامه است.

منصفی راد گفت: همکاری در راستای توسعه رسانه ای و انعکاس اخبار استان سمنان در خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) شعبه سمنان، تربیت مربی قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه جهاددانشگاهی و مؤسسات قرآنی سمنان

امضای تفاهم نامه جهاددانشگاهی و مؤسسات قرآنی سمنان