مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-09پزشكي

علائم زیر سویه جدید اُمیکرون چیست؟


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به زیرسویه های جدید اُمیکرون، گفت: علائم به صورت گرفتگی صدا، تب، لرز، گلودرد، بدن درد و در برخی از افراد مشکلات گوارشی همانند اسهال و استفراغ بروز می کند.

- سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: متأسفانه طی دوسه هفته اخیر در مبتلایان سرپایی و بستری شاهد روند صعودی هستیم.

وی ادامه داد: در خردادماه از نمونه های اخذ شده از افراد مشکوک به کرونا حدودا، 7 درصد از موارد سرپایی و 2 درصد از موارد بستری مثبت می شد اما با توجه به افزایش آمار در حال حاضر حدود 80 درصد موارد سرپایی و 35 درصد موارد بستری مثبت می شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: از 23 اردیبهشت ماه تا 18 تیرماه هیچگونه مورد فوتی براثر کرونا در استان نداشتیم، اما طی چند روز اخیر هر روز یک مورد، د مورد، سه مورد و چهار مورد از موارد فوتی ثبت شده است.

وی اشاره ای به بحث واکسیناسیون داشت و گفت: افرادی با سن بالای 18 سال که 6 ماه از تزریق آخرین نوبت واکسن گذشته نیاز است که نوبت یادآور را حتما تزریق کنند.

شاه آبادی اضافه کرد: 815 واحد بهداشتی در سراسر استان شامل خانه های بهداشت در روستاها، پایگاه های سلامت در محلات شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم زیر سویه جدید اُمیکرون چیست؟

علائم زیر سویه جدید اُمیکرون چیست؟