مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-09سياسي

میزبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک از مدال آوران المپیادهای کشوری وجهانی


نشست صمیمانه وعلمی مدیران پژوهشگاه ژنتیک با دارندگان مدال های طلا و نقره کشوری و جهانی المپیاد دررشته های سلول های بنیادی، زیست شناسی وشیمی درمحل این پژوهشگاه برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ،دکتر جواد محمدی سرپرست این پژوهشگاه ضمن خوش آمدگویی به نخبگان و دانش پژوهان حاضر در جلسه اظهار داشت : بسیار خرسندیم که در خدمت معماران علمی اینده کشورکه صاحب عناوین طلا،نقره وبرنز کشوری و جهانی هستند،می باشیم.

دکتر محمدی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص توانمندی های پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری عنوان کرد:علیرغم تحریمهای گسترده تاکنون بویژه درصنعت بیوتکنولوژی، با اتکا به نخبگان کشور توانسته ایم در سطح آسیا در این صنعت رتبه سوم ودر سطح جهانی رتبه 12 را کسب کنیم تاجاییکه ایران به متنوع ترین تولیدات دارویی در اسیا دست پیداکرده است.

 سرپرست پژوهشگاه ژنتیک ضمن توضیح درباره فناوری ها و نوآوریهای این پژوهشگاه گفت: پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با آغوش باز از نخبگان و استعدادهای درخشان استقبال کرده و جهت همکاری واشتغال آنها که منجربه عدم مهاجرت این نخبگان شود نیز حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک از مدال آوران المپیادهای کشوری وجهانی

میزبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک از مدال آوران المپیادهای کشوری وجهانی