مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-09اقتصادي

رفع تداخل اراضی استان قزوین تا پایان 1402 به اتمام می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل اراضی ملی و دولتی و مستثنیات استان قزوین براساس هدف گذاری و برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1402 به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی صبح امروز در جلسه قرارگاه رفع تداخلات اراضی کشاورزی که با حضور مسئولان قضایی استان قزوین در سالن جلسات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: رفع تداخل اراضی ملی و دولتی و مستثنیات استان قزوین براساس هدف گذاری و برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1402 به اتمام می رسد، از حدود یک هزار و 100 پلاک مشمول رفع تداخل اراضی در استان قزوین،  290 پلاک معادل 468 هزار هکتار پس از انجام کارهای کارشناسی رفع تداخل شده است.

وی با بیان اینکه 720 پلاک برای رفع تداخل باقی مانده است، گفت: هم اکنون رفع تداخل 250 پلاک در دست بررسی است و قرار شده بر اساس زمان بندی تعیین شده هفته ای 10 پلاک در استان رفع تداخل شود.

افلاطونی تشکیل قرارگاه جهادی برای رفع تداخل اراضی را یک عامل مهم در سرعت کارها برشمرد و گفت: از ابتدای تشکیل قرارگاه جهادی در بهمن 1400 تاکنون 123 پلاک رفع تداخل شد  که نشان از نقش موثر این قرارگاه در پیشبرد اهداف طرح را دارد.

افلاطونی گفت: با راه اندازی قرارگاه رفع تداخلات اراضی کشاورزی  از زمستان سال گذشته رتبه استان قزوین در اجرای این طرح  از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل اراضی استان قزوین تا پایان 1402 به اتمام می رسد

رفع تداخل اراضی استان قزوین تا پایان 1402 به اتمام می رسد