مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-09سياسي

خدمت رسانی به عزاداران حسینی در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری با شکوه مراسم عزاداری حسینی گفت: - با پایان یافتن دهه نخست محرم، ضمن اجرای ده ها ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی، اطراف تکایا، حسینیه ها و مساجد محدوده منطقه 13 پاکسازی و شستشو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری با شکوه مراسم عزاداری حسینی گفت: فعالیت های معاونت خدمات شهری این منطقه در سه حوزه نظافت و پاکسازی معابر، تکایا، مساجد و حسینیه ها، تبلیغات محیطی و فضاسازی بصری و تفکیک پسماند از مبدأ به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در راستای پویش زندگی حسینی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه نیز به همین مناسبت اقدام به برگزاری ده ها عنوان ویژه برنامه مذهبی - فرهنگی با محوریت ترویج سبک زندگی حسینی، جهاد و ایثار و مقاومت و شهادت طلبی در سطح مساجد، هیئات و محلات 13گانه منطقه کرد.

شهردار منطقه13 اظهار داشت: اداره زیباسازی این منطقه نسبت به نصب 70 تخته پرچم 15 متری، 13 هزار متر آذین بندی متناسب با محرم و اهتزاز دو ابر پرچم اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به عزاداران حسینی در منطقه 13

خدمت رسانی به عزاداران حسینی در منطقه 13