مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-09اجتماعي

ایستگاه های ورزشی منطقه 2 شناسنامه دار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، اکرم رجای، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: - ایستگاه های ورزش داوطلبانه ومردمی برای ارائه خدمات بهتر در منطقه 2 شناسنامه ورزشی دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، اکرم رجای، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: باتوجه به رویکرد عدالت محور در توسعه ورزش شهروندی و تلاش مدیریت شهری گسترش فضا های ورزشی و توسعه ورزش های همگانی در تمام شهر و به ویژه بوستان هاست و با این رویکرد ایستگاه های تندرستی ایجاد شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از برنامه های ورزشی گفت: در همین راستا با مشارکت شهروندان تعدادی ایستگاه تندرستی به شکل خودجوش و توسط افراد داوطلب راه اندازی شده اند که شهرداری به دنبال هویت بخشی به این فعالیت هاست.

رجای افزود: فعالیت های داوطلبانه فرصت مناسبی را به وجود می آورد تا افراد توانایی های خود را بشناسند، روابط اجتماعی گسترده ای را تجربه کنند.

همچنین عامل شکوفایی، افزایش عزت نفس، تعهد و مراقبت از دیگران است به همین دلیل طرح شناسنامه دار کردن ایستگاه های ورزش داوطبانه برای ارائه خدمات مطلوب و همچنیبن هویت بخشی به ایستگاه های داوطلبی ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های ورزشی منطقه 2 شناسنامه دار می شود

ایستگاه های ورزشی منطقه 2 شناسنامه دار می شود