مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-09سياسي

راز ناامیدی دشمن در 4 دهه جنگ رسانه ای علیه ایران چیست؟


دشمن در مواردی ذوق زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است اما این امیدواری تبدیل به ناامیدی شده و مشکل آنها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی شوند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رهبر انقلاب امسال به مناسبت سالگرد رحلت امام(ره) و شهادت شهید بهشتی دو موضوع بسیار مهم را در رابطه با جنگ رسانه ای مطرح کردند، ایشان درباره سر ناامیدی دشمن معتقدند: دشمن در مواردی ذوق زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است اما این امیدواری تبدیل به ناامیدی شده و مشکل آنها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی شوند.

همچنین 14خرداد هم نکته بسیار مهمی را مطرح کرده و فرمودند: یک روزی بود زمان امام نه اینترنت بود نه ماهواره ها به این شکل بود، آنجا امام می گفت دشمن با قلم با شما مبارزه می کند.

امروز بحث فضای مجازی است.

بحث ماهواره ها است.

جنگ روانی است؛ جنگ روانی همه گیر و همه جایی.

نگذارید جنگ روانی دشمن در کشور تاثیر بگذارد.

روزنامه جام جم برای بررسی این جنگ رسانه ای، ریشه ها و ابعاد آن به موشکافی انگیزه های دشمن در این هجمه رسانه ای پرداخته است.

در همین زمینه دکتر قربانعلی محبوبی استاد حوزه غرب شناسی دانشگاه امام حسین(ع) در گفت و گو با جام جم ضمن تشریح راهبردها و روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ناامیدی دشمن در 4 دهه جنگ رسانه ای علیه ایران چیست؟

راز ناامیدی دشمن در 4 دهه جنگ رسانه ای علیه ایران چیست؟