مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-09پزشكي

شمار بستری های موج هفتم کرونا در اردبیل به 63 بیمار رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته با بستری 20 بیمار جدید مبتلا به کرونا، شمار بستری های موج هفتم کرونا در استان اردبیل به 63 بیمار افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، 290 نفر به بیمارستان ها و 28 نفر به مراکز بهداشتی استان اردبیل به صورت سرپایی مراجعه داشته و 20 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر 63 بیمار بدلیل ابتلا به کووید19 بستری هستند که از این تعداد 8 بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و 4 بیمار پس از بهبودی مرخص شده اند و خوشبختانه در طول 24 ساعت گذشته، مورد فوتی به دلیل کرونا در استان اردبیل ثبت شده است.

اهمیت پرهیز از عادی انگاری بیماری کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می کنیم از عادی انگاری بیماری کرونا خودداری کرده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: همچنین افرادی که بیش از 6 ماه از تزریق آخرین دُز واکسن کرونای آن ها گذشته است، حتما جهت تزریق واکسن به مراکز واکسینایون مراجعه کنند.

 انتهای پیام/3727/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بستری های موج هفتم کرونا در اردبیل به 63 بیمار رسید

شمار بستری های موج هفتم کرونا در اردبیل به 63 بیمار رسید