مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-09اقتصادي

سرمایه گذاری 600 هزار میلیارد تومانی در گردشگری کشور


رییس اداره فنی و نظارت بر پروژه های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کشور با حجم سرمایه گذاری بیش از 600 هزار میلیارد تومان در دست احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحسن قریشی رییس اداره فنی و نظارت بر پروژه های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان بیان کرد:  دو هزار و 500 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کشور در دست اجراست.

وی اظهار امیدواری کرد: بهره برداری از این پروژه ها، سهم بزرگی در فراهم کردن شرایط اشتغال جوانان داشته باشد.

رییس اداره فنی و نظارت بر پروژه های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حدود 30 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان در استان سمنان در دست اجراست که زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و 300 نفر را پس از افتتاح فراهم می کند.

قریشی، میزان پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در صورت تخصیص تسهیلات موردنیاز، بسیاری از پروژه های گردشگری استان سمنان تا اواخر سال آینده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 600 هزار میلیارد تومانی در گردشگری کشور

سرمایه گذاری 600 هزار میلیارد تومانی در گردشگری کشور