مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-09سياسي

آمار زندانیان دیه تصادفات استان قم به صفر رسید


رییس کل دادگستری استان قم از آزادی 57 نفر زندانی استان با بدهی 4 و نیم میلیارد تومانی به همت دادگستری و ستاد دیه استان در سال جاری خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قم، حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری، در تشریح اقدامات دادگستری و ستاد دیه استان قم در جهت آزاد سازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد، اظهارکرد : از ابتدای سال جاری تاکنون 57 مددجوی زندانی جرایم مالی غیر بزهکار استان با بدهی مبلغ  4 و نیم میلیارد تومان با تلاش بی وقفه ستاد دیه و کمک خیران استان قم از نعمت آزادی برخوردار شده اند.

وی افزود: ستاد دیه استان قم از بدو تاسیس در سال 1380 تاکنون نیز موجبات آزادی 4 هزار و 285 زندانی با مبلغ بدهی 148 میلیارد تومان را با کمک خیران خداجوی استان را فراهم کرده است.

مظفری با اشاره به اهدا، مبلغ 28 میلیارد ریال توسط خیرین در گلریزان ها ی برگزار شده توسط ستاد دیه استان قم در سال جاری، افزود: در همین بازه زمانی مبلغ 10 میلیارد ریال نیز از طریق سایر کمک های خیرین استان برای آزادی زندانیان جرایم مالی جمع آوری شده است.

رییس کل دادگستری استان قم بیان کرد: زندان قم تنها، 142 زندانی جرایم غیرعمد دارد که نیازمند کمک خیرین جهت آزادی و بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار زندانیان دیه تصادفات استان قم به صفر رسید

آمار زندانیان دیه تصادفات استان قم به صفر رسید