مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-09بين الملل

مشاور زلنسکی: روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین استفاده می کند


گفته می شود دست کم برخی از پهپادها از نسل قدیمی تر پهپادهای ضربتی سنگین «شاهد 129» هستند، و روسیه احتمالا از آن ها برای حمله به سامانه راکت اندازی «هیمارس» که آمریکا به تازگی در اختیار اوکراین قرار داده است استفاده خواهد کرد.

- گفته می شود دست کم برخی از پهپادها از نسل قدیمی تر پهپادهای ضربتی سنگین شاهد 129 هستند، و روسیه احتمالا از آن ها برای حمله به سامانه راکت اندازی هیمارس که آمریکا به تازگی در اختیار اوکراین قرار داده است استفاده خواهد کرد.

اعتماد آنلاین نوشت: در حالی که جنگ اوکراین به ششمین ماه خود نزدیک می شود، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، مدعی شد که روسیه استفاده از پهپادهای ایرانی را آغاز کرده است.

در حالی که جنگ اوکراین به ششمین ماه خود نزدیک می شود، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، مدعی شد که روسیه استفاده از پهپادهای ایرانی را آغاز کرده است.

اولکسی آرستویچ، مشاور دفتر رییس جمهور اوکراین، روز جمعه در گزارشی از وضعیت جنگ اوکراین مدعی شد که که ایران 46 فروند پهپاد به روسیه تحویل داده است.

موسسه مطالعات جنگ با اعلام این خبر از قول مشاور زلنسکی اضافه کرده که هنوز مشخص نیست که آیا این تعداد کل پهپادهایی است که قرار بوده ایران به روسیه تحویل بدهد یا تعداد بیشتری از پهپادها در راه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور زلنسکی: روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین استفاده می کند

مشاور زلنسکی: روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین استفاده می کند