مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-09اقتصادي

اجرای طرح گشت مشترک مبارزه با قاچاق قطعات خودرو در کردستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالای لوازم یدکی و قطعات خودرو در کردستان اجرا می شود.

- بختیار خلیقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح گشت مشترک مبارزه با کالای قاچاق تقلبی و ناایمن لوازم یدکی و قطعات خودرو به مدت 5 روز در کردستان اجرا می شود.

وی افزود: پیروامون مبارزه با قاچاق کالا با ایجاد وحدت رویه همزمان با سراسر کشور برنامه زمان بندی گشت مشترک بازدید و بازرسی ویژه از 15 تا 20 ماه جاری در استان اجرا می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در قالب این طرح از  55 قلم قطعات یدکی خودرو در واحدها عرضه کنند بازدید خواهد شد.

خلیقی با بیان اینکه در مرحله اول طرح عملیات جمع آوری لوازم یدکی قاچاق و تقلبی باید تولید کنندگان، واردکنندگان، توزیع کنندگان و خرده فروش ها در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند.

وی از برخورد قاطع با قاچاق لوازم یدکی در استان خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های مالکان خودرو وجود لوازم یدکی قاچاق و بدل در بازار است که باعث شده رانندگان گاهی چندین مرتبه اقدام به تعویض قطعه مستهلک شده کنند در همین راستا مبارزه جدی با قاچاق لوازم یدکی در کشور و استان کلید خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گشت مشترک مبارزه با قاچاق قطعات خودرو در کردستان

اجرای طرح گشت مشترک مبارزه با قاچاق قطعات خودرو در کردستان