مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-09پزشكي

بستری 105 بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان های خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ هم اکنون 446 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد 105 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه هم اکنون 383 بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد 94 بیمار بدحال بوده و در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه بستری و تحت درمان قرار دارند.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 120 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند که سهم بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 97 بیمار جدید است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی 24 ساعت گذشته حدود 662 بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده اند.

پهلوان با تاکید بر این که در شرایط کنونی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا بهترین راهکار کنترل همه گیری کروناست، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 105 بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان های خراسان رضوی

بستری 105 بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان های خراسان رضوی