مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-09اجتماعي

13 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آموزش و پرورش در خراسان جنوبی فعالیت می کنند


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل اموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت 13 پایگاه مشاوره انتخاب رشته در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری، برخی افراد سودجو نیز در این برهه زمانی اقدام به دریافت مبالغ کلانی از دانش آموزان می نمایند که اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به منظور پیشگیری از سودجویی در این موضوع، اقدام به راه اندازی مراکز مشاوره تحصیلی با تعرفه مشخص نموده است.

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل اموزش و پرورش استان در این باره به خبرنگاران گفت: 13 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در استان با حضور 40 مشاور فعالیت می کنند.

فرازی گفت: هم اکنون 2 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش استان در بیرجند فعالیت می کنند و ساعت کاری این مراکز همه روز به جز ایام تعطیل از ساعت 7 صبح تا 2 بعد ازظهر است.

فرازی گفت: هم اکنون هزینه در یافت مشاوره برای دانش آموزان 170 هزارتومان است.

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل اموزش و پرورش استان گفت: توصیه ما به والدین این است که فریب مؤسسه های انتخاب رشته خصوصی را نخورند، زیرا تنها مراکزی که دارای مجوز رسمی و معتبر از سوی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آموزش و پرورش در خراسان جنوبی فعالیت می کنند

13 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آموزش و پرورش در خراسان جنوبی فعالیت می کنند