مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-09اجتماعي

کاهش ساعات کاری ادارات زنجان همزمان با یوم الزینب/ادارات ساعت 11 تعطیل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مراسم یوم الزینب یا مراسم یازدهم محرم زنجانی ها امروز با حضور عاشقان ثارالله و پیام آور دشت کربلا برگزار می شود.

در راستای برگزاری با شکوه مراسم یازدهم محرم و برای رفاه حال مردم و لزوم انجام اقدامات لازم و بنابر گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان، ساعت کاری ادارات زنجان در یوم الزینب کاهش می یابد.

بر این اساس و به گفته مرتضی شهامی با توجه به برگزاری مراسم یوم الزینب امروز یازدهم محرم و برپایی دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، ساعت کاری دستگاه های اجرایی زنجان تا ساعت 11 کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این تغییر ساعت همانند سنوات گذشته اعمال می شود، ادامه داد: امروز سه شنبه 18 مرداد ماه ساعات کاری ادارات زنجان از ساعت 7 تا 11 صبح خواهد بود.

به گفته عباس محمدی، رییس هیأت امنای زینبیه اعظم زنجان دسته عزاداری (مراسم یازدهم محرم) از ساعت 16 بعد از ظهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی و همانند مراسمات قبل از شیوع کرونا برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مردم زنجان در مراسم روز یازدهم محرم در اجتماعی عظیم و حماسی و در قالب دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان گردهم آمده و فریاد یا حسین و یا زینب سر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعات کاری ادارات زنجان همزمان با یوم الزینب/ادارات ساعت 11 تعطیل می شوند

کاهش ساعات کاری ادارات زنجان همزمان با یوم الزینب/ادارات ساعت 11 تعطیل می شوند