مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-09سياسي

رییس جمهور: تعالی ایران جز در سایه اطلاع رسانی منصفانه به دست نخواهد آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، - رییس جمهور گفت: تعالی ایران جز در سایه اطلاع رسانی منصفانه به دست نخواهد آمد و روز خبرنگار مجالی برای پاسداشت حقیقت جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار تصریح کرد: اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی، قدردانی نموده و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشورای حسینی، تاکید مضاعفی بر وظیفه آگاهی بخشی اصحاب قلم و جهاد تبیین آنان می دانم.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی بخشی و پاسداری از حقیقت خستگی نمی شناسند.

در روزگاری که بدخواهان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری مغرضانه به نبردی جدی و مستمر با حقیقت برخاسته اند، نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر امواج تخریب، دروغ و فریب، بیش از همیشه مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: تعالی ایران جز در سایه اطلاع رسانی منصفانه به دست نخواهد آمد

رییس جمهور: تعالی ایران جز در سایه اطلاع رسانی منصفانه به دست نخواهد آمد