مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-09اقتصادي

اجرای 100 برنامه برای جلوگیری از خاموشی در تابستان 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در دولت دوازدهم رضا اردکانیان به مدد تبلیغات گسترده درباره سابقه کاری او در نهاد های غربی، به عنوان یک وزیر کارآمد معرفی می شد.

- امسال هم باید منتظر خاموشی ها و ارائه جدول های خاموشی باشیم؟ این سؤالی بود که با شروع فصل گرما ذهن بسیاری از مردم کشورمان را باتوجه به تجربه تلخ دولت گذشته درگیر خودکرده بود، اما چه شد که تابستان امسال با وجود افزایش مصرف، خاموشی رخ نداد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در دولت دوازدهم رضا اردکانیان به مدد تبلیغات گسترده درباره سابقه کاری او در نهاد های غربی، به عنوان یک وزیر کارآمد معرفی می شد.

برنامه های تبلیغی تحت عنوان افتتاح های پنجشنبه ها و با عنوان پویش الف-ب- ایران، از جمله مهمترین کار هایی بود که تیم وزارت نیروی دولت دوازدهم انجام داد و با خرج گسترده در رسانه ها تلاش داشت اردکانیان را به عنوان یک وزیر شاخص معرفی کند.

اما وقوع خاموشی های گسترده در دو سال پایانی دولت قبل، تمام آن تبلیغات را بر باد داد و مشخص کرد دولت گذشته کار های توسعه ای و زیرساختی برای افزایش تولید برق انجام نداده است.

تابستان پارسال مردم کشورمان شاهد خاموشی هایی بودند که از یک تا چند ساعت زندگی آن را مختل کرده بود حتی این خاموشی ها دامن بسیاری از صنایع را گرفته بود و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 برنامه برای جلوگیری از خاموشی در تابستان 1401

اجرای 100 برنامه برای جلوگیری از خاموشی در تابستان 1401