مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-09اقتصادي

300 معدن غیرفعال و دارای مشکل در آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از وجود 300 معدن غیرفعال و دارای مشکل دراستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که برای توسعه اقتصادی استان به سراغ تک تک معادن غیرفعال خواهیم رفت، اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه معدن نزدیک به 300 معدن غیرفعال و دارای مشکل در استان وجود دارد که با تمام توان در این حوزه تحول بزرگی را ایجاد خواهیم کرد.

وی گفت: برای اولین بار در کشور شورای معادن استان، اختیارات خود را به شهرستان ها تفویض کرده و در هر شهرستان کمیته معادن پیگیر مشکلات فعالیت معادن است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که گام بلند و همه جانبه برای فعال سازی معادن در حال انجام است، تاکید کرد: معادنی که به افرادی سپرده شده و تاکنون راکد مانده و ظرفیت های سرمایه گذاری در این معادن مسدود شده است پیگیر فعال سازی و یا خلع ید این افراد خواهیم بود.

پرنیان گفت: امسال باید با فعال سازی معادن، تولید و جلوگیری از خام فروشی، ارزش افزوده قابل توجهی را برای بخش معدن ایجاد کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دستور ریاست جمهوری به منظور تشکیل شرکت مس آذربایجان گفت: خوشبختانه در بخش مس اتفاقات خوبی در استان در حال وقوع است، کنسانتره مس 15 سال بود که به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 معدن غیرفعال و دارای مشکل در آذربایجان شرقی

300 معدن غیرفعال و دارای مشکل در آذربایجان شرقی