مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-09سياسي

کیهان: روحانی تشنج درست کرد تا با ترامپ مذاکره کند


برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می توانست انجام داد و تشنج و بی ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.

- روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می توانست انجام داد و تشنج و بی ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.

اظهارات اخیری حسن روحانی در دفاع از عملکرد دولتش و گلایه از ممانعت برای احیای برجام با واکنش تند روزنامه کیهان روبه رو شده است.

این روزنامه با انتشار بخشی هایی از سخنان روحانی نوشت: از آنجا که آقای روحانی سابقه دیرینی در امر تحریف دارند، یادآوری چند نکته درباره سخن وی ضروری است.

نخست اینکه ترامپ را شخص آقای روحانی - و نه هیچ کس دیگر- به زدن زیر توافق برجام و اعمال فشار حداکثری گستاخ کرد.

براساس گزارش 22 اردیبهشت 1397 نشریه پولیتیکو، فدریکا موگرینی(مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا)، در کنفرانس این اتحادیه خبر داد: من از روحانی تضمین گرفتم حتی در صورت خروج آمریکا از توافق و برگرداندن تحریم ها، ایران به برجام پایبند بماند .

وقتی روحانی از طریق اروپایی ها به ترامپ تضمین داده بود که یکطرفه در برجام می ماند و بیگاری می دهد، چرا طرف آمریکایی نباید زیر تعهداتش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: روحانی تشنج درست کرد تا با ترامپ مذاکره کند

کیهان: روحانی تشنج درست کرد تا با ترامپ مذاکره کند