موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 06:472022-08-09بين الملل

پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی کند


سخنگوی کاخ کرملین از عدم شرکت ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در اجلاس آتی مجمع عمومی سازمان ملل یا برنامه ریزی برای سخنرانی در این جلاس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه حکمی را امضا کرد که به موجب آن سرگی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور ریاست هیات روسیه در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل را برعهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین به اجلاس نیویورک نخواهد رفت و برنامه ای برای سخنرانی در این اجلاس از طریق ویدئوکنفرانس ندارد.

علاوه بر لاوروف، شماری دیگر از مقامات روس از جمله لیونید سلوتسکی رییس کمیسیون روابط بین الملل مجلس دوماً و سرگی ورشینین معاون وزیر امور خارجه در هیات اعزامی روسیه به مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است که در 24 فوریه گذشته (اسفندماه 1400)، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد که به منظور غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین و در پاسخ به درخواست کمک رهبران جمهوری های دونباس (در شرق اوکراین) فرمان آغاز عملیات ویژه نظامی در خاک اوکراین را صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی کند

پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی کند