مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 03:272022-08-09بين الملل

هجوم اف بی آی به عمارت ترامپ برای تفتیش اسناد محرمانه


رییس جمهور سابق آمریکا می گوید عمارت او در فلوریدا، تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از ماموران اف بی آی قرار گرفته و آنها حتی گاوصندوق وی را نیز تفتیش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بامداد سه شنبه از یورش گسترده نیروهای اف بی آی به عمارت خود موسوم به مار-ئه-لاگو واقع در ایالت فلوریدا خبر داد.

ترامپ با صدور بیانیه ای گفت نیروهای اف بی آی در تعداد بسیار زیاد عمارت وی را محاصره کرده، به داخل آن هجوم آورده و مشغول تفتیش هستند.

به نوشته رسانه های آمریکایی، وی در این بیانیه اظهار داشت: این روزها برای ملت ما تاریک است، زیرا خانه زیبای من، مار-ئه-لاگو در پالم بیچ ایالت فلوریدا، در حال حاضر تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از ماموران اف بی آی است.

هرگز چنین چیزی برای یک رییس جمهور [سابق] ایالات متحده اتفاق نیافتاده است .

رییس جمهور سابق آمریکا توضیح داد: پس از همکاری من با ارگان های دولتی ذی ربط، این یورش بدون اعلام قبلی به منزل من ضروری و مناسب نبود.

این رفتار نادرست دادستانی، استفاده از سیستم عدالت به عنوان یک سلاح و حمله دموکرات های چپ رادیکال است که به شدت نمی خواهند من برای ریاست جمهوری در سال 2024 نامزد شوم، به ویژه بر اساس نظرسنجی های اخیر، و به همین ترتیب هر کاری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم اف بی آی به عمارت ترامپ برای تفتیش اسناد محرمانه

هجوم اف بی آی به عمارت ترامپ برای تفتیش اسناد محرمانه