مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-08سياسي

پیام متفاوت مدیرعامل ایران خودرو به مناسبت روز خبرنگار


7مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در گرامی داشت 17 مردادماه، روز خبرنگار، پیام متفاوت، صمیمانه و همدلانه ای را خطاب به صاحبان قلم و اندیشه صادر کرد.

- ساعت ها فکر کردم تا پیام و عباراتی در خور شأن جایگاه خبرنگاران کوشا و گرانمایه تنظیم کنم تا به نوعی از تلاش های این مجاهدان آگاهی بخش تقدیر کرده باشم، اما هر چه بیشتر تفکر کردم به مرزهای جدیدی از مصائب حرفه جانفرسای این عزیزان رسیدم و درماندم از چینش کلمات و ردیف کردن عبارات.

تا جایی که دیگر ذهن برای نگارش و توصیف این شغل پر از رنج همراه با لذت یاری نمی کرد.

تردید ندارم برای من که عنوان مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو را دارم و شاید به زعم ناظران یکی از سخت ترین مشاغل مدیریتی در کشور باشد، جایگاه خبرنگاران شریف کشورم به مراتب با مرارت های بیشتر و حساسیت های دوچندان همراه است.

چه بسا این روزها لزوم توجه تمام دستگاه ها به جهاد تبیین ترجیع بند فرمایشات مقام معظم رهبری است و در چنین شرایطی نقش خبرنگار و رسانه در مسیر معرفی ایران سربلند پر رنگ تر جلوه می کند.

بدون شک قلم فرسایی و نشر آگاهانه از یک سو و نقد منصفانه موضوعات مبتلابه صنعت خودرو برای مدیران این صنعت به مثابه چراغ راه است، اما آنجا که پای مشاطه گری و تدلیس در عرصه خبر آن هم از سوی رسانه های معلوم الحال در میان باشد، بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام متفاوت مدیرعامل ایران خودرو به مناسبت روز خبرنگار

پیام متفاوت مدیرعامل ایران خودرو به مناسبت روز خبرنگار