مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-08اجتماعي

ورود 300 هزار دستگاه خودرو به گیلان


وی از اعمال محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین از هشت صبح امروز الی 24 امشب خبر داد و خاطرنشان کرد: توقع داریم رانندگان به ویژه مسافرین که قصد خروج از استان را دارند، - از عجله و شتاب خودداری کنند و سفر خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و در حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند.

رییس پلیس راه گیلان، از ورود 300 هزار دستگاه خودرو به گیلان از روز پنجشنبه تاکنون خبر داد و گفت: شاهد افزایش 77 درصدی ورودی هستیم.

سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه هموطنان از روز پنجشنبه وارد استان گیلان شدند، اظهار کرد: در چهار روز گذشته 300 هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است.

وی از افزایش 77 درصدی ورود خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در این مدت با توجه به افزایش ورود خودرو، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب کاهش 77 درصدی جان باختگان در تصادفات شده است.

رییس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری گیلان، با بیان اینکه از صبح امروز شاهد خروج تدریجی مسافران از استان هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای خروجی استان به ویژه رشت قزوین در محدوده سراوان به امامزاده هاشم روان است.

صفای ادامه داد: در محدوده شهر رودبار به واسطه توقف خودروها شاهد تراکم هستیم که با کمک نیروهای پلیس راه ترافیک در حال کنترل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 300 هزار دستگاه خودرو به گیلان

ورود 300 هزار دستگاه خودرو به گیلان