مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-08سياسي

راه اندازی اولین حسینیه گردشگری در یزد


مسئول کارگروه گردشگری مذهبی استان یزد از راه اندازی اولین حسینیه گردشگر همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عصر امروز، سیدحسن حسینی در جمع برخی خبرنگاران استان اظهار کرد: اولین حسینیه گردشگر با حضور استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی یزد و جمعی از گردشگران خارجی در حسینیه شاهزاده فاضل افتتاح شد.

وی افزود: خدمات دهی و راهنمایی گردشگران داخلی و خارجی از جمله فعالیت های این حسینیه است و تا پایان ماه صفر این خدمات ارائه می شود.

مسئول کارگروه گردشگری مذهبی استان یزد گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه صفر بیش از هزار گردشگر خارجی از 30 کشور دنیا به تماشای برنامه های مذهبی در یزد بیایند.

حسینی خاطرنشان کرد: حضور گردشگران در برنامه هایی همچون سینه زنی و پخت آش نذری و کارگاه های معرفی امام حسین (ع) و عاشورا و روضه خوانی و نخل برداری و تعزیه در شهرستانهای تفت و مهریز و اشکذر و اردکان از برنامه های پیش بینی شده برای گردشگران خارجی است.

وی تصریح کرد: بسته های فرهنگی و مذهبی و ماکت نخل و کتابچه هایی به زبان انگلیسی در این ایام  بین گردشگران خارجی توزیع شده است.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین حسینیه گردشگری در یزد

راه اندازی اولین حسینیه گردشگری در یزد