مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 22:022022-08-08اقتصادي

ابلاغ 30 میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی خراسان شمالی از محل سفر ریاست جمهور


30 میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی این استان از محل سفر رییس جمهور برای احداث واحد های مسکونی و تسهیلات اشتغالزایی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، محسن توحیدی مقدم، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی اظهار کرد: 30 میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی این استان از محل سفر رییس جمهور برای احداث واحد های مسکونی و تسهیلات اشتغالزایی ابلاغ شد.

وی گفت: این میزان اعتبار در بخش های مختلف این سازمان حمایتی از جمله ساخت مسکن برای نیازمندان مددجو، تسهیلات اشتغالزایی و سایر موارد هزینه می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی افزود: بهزیستی خراسان شمالی 700 واحد مسکونی مددجویی را امسال در برنامه دارد که بیشتر این اعتبار در این بخش و مابقی نیز برای تسهیلات طرح های اشتغالزایی هزینه می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تفاهم نامه ای نیز بین این نهاد حمایتی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان امضاء شد و بر این اساس اختصاص 56 دستگاه ویلچر، کمک به بیماران سخت علاج و نابارور توسط بنیاد احسان انجام می شود.

42 هزار و 268 خانوار مشتمل بر 117 هزار و 869 مددجو زیر پوشش اداره کل بهزیستی خراسان شمالی قرار دارند که از این تعداد؛ 22 هزار و 915 خانوار مستمری بگیرند و مابقی از خدمات غیر مستمر در بخش های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 30 میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی خراسان شمالی از محل سفر ریاست جمهور

ابلاغ 30 میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی خراسان شمالی از محل سفر ریاست جمهور