مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-08سياسي

نهضت عاشورا باشکوه ترین سرمشق تربیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحشمت اله حیات الغیب در دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران اظهار داشت: در بستر قیام عاشورا، - مدیر کل زندان های استان تهران گفت: در بستر قیام عاشورا، الگو هایی شکل گرفته که در هیچ کجای عالم همانندی برای آن وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحشمت اله حیات الغیب در دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران اظهار داشت: در بستر قیام عاشورا، الگو هایی شکل گرفته که در هیچ کجای عالم همانندی برای آن وجود ندارد.

در این دیدار که روز عاشورا انجام شد، مدیر کل زندان های استان تهران ضمن حضور در مراسم عزاداری مددجویان کانون اصلاح و تربیت با اشاره به نقش قیام عاشورا در تربیت نسل حسینی گفت: تربیت، یکی از حیاتی ترین نیاز های جامعه بشری بوده و از مهمترین حقوق فرزندان بر والدین، بخصوص مادران است.

سیدحشمت اله حیات الغیب تصریح کرد: زمانی که انگیزه و فکر کودک عاشورایی شده و از آرمان های حسینی الهام گیرد، در موقعیت های مختلف زندگی با ذهن فرد عجین شده و ظاهر می شود.

وی ادامه داد: نهضت عاشورا از جمله با شکوه ترین سرمشق ها است، چرا که در بستر این قیام، الگو هایی شکل گرفته که در هیچ کجای عالم همانندی برای آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت عاشورا باشکوه ترین سرمشق تربیت است

نهضت عاشورا باشکوه ترین سرمشق تربیت است