مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 21:072022-08-08سياسي

روایتی از شهدای محرمی مازندران و بدرقه تا بهشت+ فیلم و عکس


مریم نظری انتظار واژه سختی است که فقط آنانی که چشم به راهند؛ می دانند و انتظار برای پدر انتظاری بسیار سخت تر است که آن را خم پدر از دست داده ها می دانند، واژه غریبی که شاید فقط انتظار نوشته شود اما جان به لب می آید تا خبری از جگر گوشه ات برایت برسد.

و حال و روز خانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی، مصطفی تاش موسی و کریمیان سه شهید مازندرانی  را در همه 6 و 7 سال گذشته و اکنون پس از بازگشت پیکر پاک پدر فقط خودشا ن می دانند و خدای شان.

اگرچه آرامش دارند و دلدادگی های شان برای پدر از نظر ما مخفی است؛ اما عشق به پدر عشقی است که تمامی ندارد و همه ما این حس را درک کرده ایم و حال که وجود مادی اش را ندارند، اگرچه آرام تند از برگشتن پیکر پاکش اما در دل هیاهویی دارند که دو حس خوشحالی و ناراحتی را همچنان که پسر شهید کابلی گفت برایشان تداعی می کند.

حس خوشحالی برگشت پیکر پدر و حس غمگین نداشتنش به صورت مادی.

این روزها که مازندران در دهه اول ماه محرم حال و هوای محرمی گرفته و حضور شهدای مدافع حرم محرم شهیدان حاج رحیم کابلی، محمدامین کریمیان و تاش موسی حال و هوای دل مان را عوض کرده می توان با حضور شهدای محرمی خان طومان سوریه بیشتر به کربلا، غم از دست دادن، غریبی آل الله پی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از شهدای محرمی مازندران و بدرقه تا بهشت+ فیلم و عکس

روایتی از شهدای محرمی مازندران و بدرقه تا بهشت+ فیلم و عکس