مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 21:072022-08-08سياسي

رهبر انصارالله: هدف ما پایان محاصره یمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت که امام حسین امتداد اسلام ناب و حضرت رسول اکرم (ص) و انقلاب امام حسین (ع) نیز برای .

- رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه هدف آن ها پایان دادن به تجاوزات و محاصره است، تأکید کرد که ملت یمن بایستی همواره برای مقابله با دشمنان آماده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت که امام حسین امتداد اسلام ناب و حضرت رسول اکرم (ص) و انقلاب امام حسین (ع) نیز برای مقابله با کودتای اموی ها علیه دین بود.

وی گفت که آمریکا و اسراییل ادامه دهنده راه یزید هستند و کسانی که در صف آن ها بوده و برای آن ها خدمت می کنند همانند ابن زیاد و شمر هستند.

بنابر گزارش وبگاه المسیره ، الحوثی گفت که دشمنان ما می خواهند ما را خوار کرده و تحت سلطه و بندگی خود درآورند، آمریکا یی ها و اسراییلی ها نمی خواهند ما امت مستقل و بدون وابستگی باشیم، دشمنان می خواهند امت را منحرف کرده و آن ها را مطیع و تسلیم دشمنان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: هدف ما پایان محاصره یمن است

رهبر انصارالله: هدف ما پایان محاصره یمن است