مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-08اقتصادي

تاکید استاندار فارس بر احیای کارخانه های راکد و ایجاد واحدهای صنعتی جدید


احیای کارخانه های راکد و راه اندازی واحدهای صنعتی جدید با ظرفیت اشتغالزایی بزرگ یکی از چهل گام و پروژه کلانی است که به طور ویژه در دستور کار استاندار فارس قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در گزارشی از تلاش برای احیای کارخانه های آزمایش مرودشت، آی تی آی و قند ممسنی، انتقال کارخانه روغن نباتی نرگس به خارج شهر شیراز و راه اندازی کارخانه در حال احداث کاغذسازی زاگرس گفت: میزان اشتغالزایی در کارخانه هایی که احیا می شوند، برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و هست.

  وی با اشاره به راه اندازی فاز نخست تولید آبگرمکن در کارخانه آزمایش مرودشت در خردادماه 1401 گفت: در واقع بر اساس یک مصوبه که در همین ماه ابلاغ شد، بایستی شرایط لازم برای افزایش اشتغالزایی در این کارخانه ها فراهم می شد.

استاندار فارس با یادآوری بازدید سرزده رییس جمهور از کارخانه آزمایش مرودشت در سفر استانی 22 مهرماه 1400 هیات دولت ادامه داد: این کارخانه نتوانسته تعهدات خود را در زمینه اشتغالزایی به صورت کامل انجام دهد، گفت: اگر این کارخانه تا پایان شهریور ماه نتواند به تعهدات خود در زمینه تعداد اشتغالزایی عمل کند، استانداری بحث مزایده را از مسیر قانونی در دستگاه قضایی دنبال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار فارس بر احیای کارخانه های راکد و ایجاد واحدهای صنعتی جدید

تاکید استاندار فارس بر احیای کارخانه های راکد و ایجاد واحدهای صنعتی جدید