مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-08سياسي

دلواپسان راه را بر چاپلوسان گشوده اند


متاسفانه یک جریان « دلواپسان و نیروهای واپسگرا» که سال های اخیر بستر رشدشان و حضور در عرصه قدرت به صورت جدی برای شان مهیا شده است شرایطی را به وجود آورده اند که حتی توصیه های رهبری را مورد توجه قرار نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا انصاری در گفت وگو با ایلنا، درباره عملکرد دولت طی یکسال گذشته در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی و سیاست خارجی گفت: تحول، توسعه و پیشرفت در بستر رقابت سازنده شکل می گیرد.

هنگامی که رقابت سازنده در جامعه مهیا شود و به صورت طبیعی امکان رقابت باشد؛ توانمندی های بالقوه موجود در جامعه، بروز و ظهور یافته و در حل مشکلات خودنمایی خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه محال است در شرایط تحریم و انسداد امید تحول داشت، عنوان کرد: ما تجربه بلوک شرق را در پیش روی خودمان داریم، این کشورها هفتاد سال با شعارهای آرمانی و دفاع از حقوق کارگران و افراد پایین جامعه با اقتصاد بسته دولتی و مبارزه بی امان با سرمایه داری و نظام سلطه جهانی، فلاکت و بدبختی را برای کشورهای بلوک شرق و کمونیستی به وجود آوردند که منجر به فروپاشی و اضمحال اتحاد جماهیر شوروی شد.

چین هم با حفظ حزب کمونیست هنوز روی پای خود ایستاده است که به دلیل هوشمندی و درایتی است که این کشور در حوزه اقتصادی رقابتی عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلواپسان راه را بر چاپلوسان گشوده اند

دلواپسان راه را بر چاپلوسان گشوده اند