مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-08سياسي

نماز ظهر عاشورا در خلخال اقامه شد/ عزاداری در روستاهای خلخال برای امام حسین(ع)


نماز ظهر عاشورا به یاد نماز اباعبدالله الحسین(ع) در بحبوحه نبرد با یزیدیان با حضور مردم ولایتمدار خلخال در مسجد جمعه خلخال اقامه شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردیبل، نماز ظهر عاشورا به یاد نماز اباعبدالله الحسین(ع) در بحبوحه نبرد با یزیدیان با حضور مردم ولایتمدار خلخال در مسجد جمعه خلخال اقامه شد.

حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز ظهر عاشورا در خلخال با اشاره به  مظلومیت حضرت امام حسین(ع) و خانواده مطهر آن حضرت، اظهار کرد: عاشورا به تنهایی یک فرهنگ است و این فرهنگ به واسطه حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) به نسل های بعدی انتقال و اسلام با تمام زحمات اکنون به دست ما رسیده که پاسداری از حریم دین اسلام و آیین نبوی وظیفه ما است.

امام جمعه خلخال، عاشورای حسینی را درسی بزرگ برای کل ملت ها دانست و افزود: حضرت سیدالشهداء به همراه 72 تن ازیاران با وفایش تا پای جان از آبروی اسلام و قرآن دفاع کردند.

امروز همزمان با یوم عاشورا روز شهادت حضرت سیدالشهدا در دشت نینوا، مردم عزادار و حسینی خلخال با برپایی دسته های عزاداری در تمامی مناطق شهر خلخال به سوگواری پرداختند.

  در مرکز شهر دسته های عزاداری از مسجد جامع، جمعه، شهیدلر، مهدیه، قائمیه برپا و در حاشیه شهر از تمام مساجد دسته های عزاداری حول محور شهر خلخال عزاداری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز ظهر عاشورا در خلخال اقامه شد/ عزاداری در روستاهای خلخال برای امام حسین(ع)

نماز ظهر عاشورا در خلخال اقامه شد/ عزاداری در روستاهای خلخال برای امام حسین(ع)