مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-08سياسي

واقعه کربلا نتیجه بی بصیرتی خواص جامعه بود


امروز عده ای می گویند مقابله با ظلم معنا ندارد، البته در زمان ابی اعبدالله در کوفه هم همین حرف ها را می زدند، آنچه که در کربلا اتفاق افتاد نتیجه خیانت و بی بصیرتی خواص بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در جمع عزاداران حسینی در دهدشت با بیان اینکه مسئله قیام ابااعبدالله در ادامه قیام انبیا بوده است اظهار کرد: جریان حق و باطل همیشه بوده و تا قیامت تمام نمی شود.

امام جمعه دهدشت افزود: امروز عده ای می گویند مقابله با ظلم معنا ندارد، البته در زمان ابی اعبدالله در کوفه هم همین حرف ها را می زدند، آنچه که در کربلا اتفاق افتاد نتیجه خیانت و بی بصیرتی خواص بود.

وی با بیان اینکه وقتی خواص جامعه نتوانند تصمیم بگیرند کار به جایی می رسد که سر حسین بالای نیزه می رود گفت: امروز شمر و یزید و عمرسعدهای زمانه فراوان هستند و ایستادگی و تبیین و بصیرت افزایی وظیفه هر فرد عاشورایی است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز فقط دوجبهه حق و باطل وجود دارد عنوان کرد: اگر جریان حق را همراهی نمی کنی در جبهه یزیدیان قرار داری.

وی افزود: امروز با آگاهی های به وجود آمده و با جهاد تبیین زینبی و جوانان علی اکبری، فضا به سمتی پیش می رود که دشمن نمی تواند تفکر شیعی را تحت برنامه های خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه کربلا نتیجه بی بصیرتی خواص جامعه بود

واقعه کربلا نتیجه بی بصیرتی خواص جامعه بود